Drodzy Klienci

 

Zdrowie naszych klientów i pracowników jest dla nas obecnie najważniejsze.

  

W związku z obecną sytuacją  podejmujemy niezbędne działania, aby sprostać zwiększonym zasadom bezpieczeństwa oraz wymaganiom podczas panującej pandemii i informujemy, że czynne jest tylko jedno nasze biuro przy ul. Uzdrowiskowej 20 w Świnoujściu

Biuro przy ul. Żeromskiego 1 jest chwilowo zawieszone, pracujemy internetowo

                                                                                           Rezerwacje dokonywane są  on-line. 

Przy dokonywaniu rezerwacji należy wziąć pod uwagę, iż priorytetem dla nas jest zadbanie o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników.

Jeżeli będą odpowiednie i bezpieczne warunki do ralizacji wycieczki zwłaszcza te w okresach wakacyjnych to będziemy ralizować a o uczestnictwie będzie decydowała kolejność zgłoszenia.

 Zgodnie z wymogami władz krajowych i lokalnych wycieczki mogą być odwołane lub ograniczone terminy i kierunki. Przed przyjazdem prosimy do skontaktowania się bezpośrednio z naszym biurem w celu pozyskania dodatkowych informacji.


Podróżuj w spokoju

W obecnej sytuacji Biuro Turystyki Skandynawskiej Fregata wprowadziło elastyczne warunki dla osób dokonujących rezerwacje. Mianowicie, aby zapewnić naszym gościom spokój ducha, wprowadziliśmy następujące zmiany w zasadach rezerwacji:

Klienci
, którzy dokonali bezpośredniej rezerwacji z przedpłatą na wycieczkę organizowaną w dniach od 1 marca do 30.06 2020, mogą dokonać zmiany terminu na wycieczkę organizowaną do 30 czerwca 2021. W celu dokonania zmiany należy dokonać nowej rezerwacji z zaznaczeniem, że przedpłata została już dokonana na rezerwację (podać numer rezerwacji, wpłata będzie zaliczona na przyszłą rezerwację). Uwaga: zmiana jest uzależniona od dostępności oraz bezpłatna, jednakże mogą nastąpić zmiany w cenie wycieczki w zależności od wybranego terminu. Jednakże cena wycieczki w chwili dokonania pierwotnej rezerwacji nie ulega zmianie.

W przypadku rezerwacji w okresie rządowego ograniczeniami podróży klienci mogą anulować swoją rezerwację bez ponoszenia kosztów kontaktując się z nami za pomocą poczty mailowej.


W przypadku rezerwacji w okresie poza rządowego ograniczeniami podróży klieńci mogą anulować swoją rezerwację zgodnie z Warunkami Uczestnictwa i Umową. Prosimy o tym fakcie poinformować nas za pomocą poczty mailowej.

Klienci mogą dokonać również bez dodatkowych kosztów zmiany terminu  wycieczki.                                        

W celu dokonania zmiany należy dokonać nowej rezerwacji z zaznaczeniem, że przedpłata została już dokonana na rezerwację (podać numer rezerwacji, wpłata będzie zaliczona na przyszłą rezerwację).                                        Uwaga: zmiana jest uzależniona od dostępności oraz bezpłatna, jednakże mogą nastąpić ograniczone wyjazdy oraz zmiany w cenie wycieczki w zależności od wybranego terminu. Jednakże cena wycieczki w chwili dokonania pierwotnej rezerwacji nie ulega zmianie. Osoby dokonujace zmiany terminu mają pierwszeństwo na liście uczestników w nowym terminie. Prosimy o fakcie dokonania zmiany terminu poinformować  nas za pomocą poczty mailowej
           
 

• W przypadku rezerwacji dokonanych za pośrednictwem innych stron lub biur turystycznych proszeni są skontaktować się z nami bezpośrednio w celu uzyskania pomocy.


Biuro Turystyki Skandynawskiej Fregata będzie regularnie aktualizowało swoją politykę w miarę rozwoju sytuacji. Wszystkie osoby, które chcą otrzymywać regularne informacje o sytuacji oraz naszych postanowieniach, zachęcamy do sprawdzania komunikatów znajdujących się na naszej stronie www.noclegi.fregata.pl


Oczywiście zalecamy wszystkim zapoznanie się ze wskazówkami WHO i władz krajowych oraz do zastosowanie się do wszelkich porad dotyczących podróży. 


W tym wyjątkowym czasie życzymy Państwu dużo odporności i zdrowia.

Logowanie

POLNET ©2020